×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

פתיחת תלתלים

24-09-2024 10:59

HEADS ראשון לציון

שלום, אודה על קביעת תור לצביעת שורשים. האם ניתן לקבוע למחר 26.9 בשעה 18?
25-09-2024 11:50

HEADS נס ציונה

אשמח שתחזרו אלי 🙏
25-09-2024 19:15

HEADS באר שבע

פתיחת תלתלים/ עיצוב תלתלים
25-09-2024 21:08

HEADS באר שבע

אפשר לקבוע תור ליום ראשון בבקשה, לא היה מענה בטלפון פשוט, תודה
26-09-2024 14:00

HEADS ראשון לציון

רציתי לשאול לגבי אלרגיה ל צבעי שיער,אם יש לכם פתרון , יש לי אלרגיה ל ppd נשיתי צבע שיער בלי חומר זה אבל עדיין לא הסתדר לי
26-09-2024 23:37

HEADS באר שבע

רוצה לשקם את התלתלים וללמוד את הטיפול הכי נכון בהם
28-09-2024 15:38

HEADS באר שבע

היי, אני בחו"ל כרגע. ניתן להתכתב איתי. סמס, מייל, וואטסאפ. [email protected]
29-09-2024 09:31

HEADS באר שבע

רוצה לקבוע תספורת וגוונים רק לראובן, תודה.
29-09-2024 17:54

HEADS באר שבע

רציתי לתאם תור לצבע למחר.תודה
29-09-2024 19:33

סומכים על מעצב השיער שלנו יותר מאשר על ראש הממשלה

סקר שנערך בבריטניה מגלה תוצאות לא מפתיעות (שכן, הן עקביות, שנה אחר שנה): בני האדם סומכים על מעצבי השיער שלהם יותר מאשר על כל בעל מקצוע אחר, לרבות אנשי דת ופוליטיקאים ואפילו יותר מאשר על ראש הממשלה.

 


מי שקורא את הכותרת ולא מאמין, כדאי שישב ויפנים את הנתונים שמגלה "סקר האמינות", שנערך מדי שנה בבריטניה, במטרה לגלות, במי אנו שמים את מבטחנו יותר מכל. מעצבי השיער, כך מסתבר, זוכים לאמון גבוה הרבה יותר מרופאי שיניים, סוכני ביטוח ואפילו אנשי דת. כן, כן, הבריטים (לא בדקנו לגבי הקהל בישראל), סומכים על מעצבי השיער שלהם, יותר מממה שהם סומכים על הכמרים.

 

נשמע לכם מוזר? למה בעצם? כמובן שנסמוך על מעצב השיער שלנו. זו העסקה שיש לנו איתם: אנחנו משלמים להם כדי לגרום לנו להיראות טוב יותר והם גם מקשיבים לנו ומעניקים לנו את מלוא תשומת הלב שלהם. זה למעשה החוזה הלא כתוב בין כל אדם שנכנס למספרה לבין הספר שלו.

 

זוכים לאמון הציבור במידה גבוהה ללא עוררין

 

תוצאות הסקר שנערך בממלכה שבירתה לונדון, אינם מפתיעים: לונדון היא גם בירת עיצוב השיער הבינלאומית שכן יש בה למעלה מ-50,000 סלוני יופי שבהם מועסקים כ-300,000 איש! ליתר דיוק, בבריטניה כ-35,000 מספרות, עוד כ-3,000 ברבריות (המכוונות אך ורק לגברים), יותר מ-13,000 סלוני יופי וטיפוח ועוד כ-1500 עסקים המוגדרים "נייל בר" המתמחים בציפורניים בלבד.


"גם בישראל המצב די דומה", מסבירים יגאל ומיטש מרשת מספרות Heads, סניף נס ציונה וראשון לציון. "כמעצבי שיער אנו מרגישים לא פעם כ'פסיכולוגים בגרוש' של הלקוחות. ישנם קשרי חברות וללא ספק אנו יודעים המון על כל לקוחה ולקוח, שכן, הביקור במספרה אף פעם לא מתקיים בדממה. אנחנו משוחחים ושומעים מהלקוחות סיפורים אישיים, לעתים אף אישיים מאוד ואף נדרשים לא פעם לחוות דעה ולהשיא עצה".

"מצחיק לחשוב שאנשים סומכים עלינו יותר מאשר על פוליטיקאים ועל רופאים, אך במידה מסוימת זה טבעי לחלוטין" מסביר מעצב השיער מרק ליבשיץ, מנהל סניף Heads בחדרה. "אנחנו נמצאים עם הלקוחות לאורך תקופה ארוכה בחייהם, מלווים אותם גם ברגעי שמחה והכנה לאירועים חשובים בחיים. כמעצבי שיער אנו תמיד מקשיבים ללקוחות ומשוחחים. יחד עם זאת, יש את האפקט של העבודה עצמה – הלקוחות יוצאים מהמספרה יפים יותר ומאושרים יותר, דבר שמחזק את התחושה של שביעות הרצון והאמון שלהם בנו" מסביר ליבשיץ.

 

מעצבי השיער זוכים ל-69%, 2% יותר מכמרים

 

הגיוני לחשוב שאנשי הכמורה יזכו לאמון מלא של "לקוחותיהם". בפועל, מעצבי השיער מנצחים בסקר האמון. "קשה להסביר את הנתונים הללו ואני בטוח שאם נפרק את הסקר לגורמים ונהפוך אותו לסקר עומק, נגלה שזה כמו להשוות תפוחים לעוגת שוקולד. אלה שני דברים שונים לחלוטין". קובע אור חן, מנהל סניף Heads בתל-מונד. "מה שכן, אני יכול לקבוע בוודאות כי למעצב שיער, חייבת להיות יכולת לתקשר עם אנשים. התקשורת הבינ-אישית בעבודה שלנו עם קהל, היא כל כך משמעותית ויש לה קשר גורדי לתחושת האמון שיש ללקוחה במעצב שהיער שלה. מלבד זה שמעצב שיער חייב להיות "איש של אנשים", הוא גם חייב להיות מקצוען ולהעניק ללקוחה את התשובות הנכונות, לאבחן במדויק את מצב השיער ולהתאים את התספורת למבנה הפנים ואת הצבע למצב השיער".

 

"חן צודק לחלוטין" אומר אלעד קליין. "אם היינו רוצים להימנע ממגע עם אנשים, או שלשוחח כל היום עם לקוחות היה מתיש אותנו, היינו בוחרים בעבודה אחרת, במשרד, מול מחשב. האמת היא שאנחנו נהנים מהמפגש עם הלקוחות וזה מה שמוסיף עניין והופך את שגרת היום יום שלנו במספרה למעניינת כל כך, כאשר למעשה כל היום אנחנו פוגשים אנשים שאנחנו נהנים לדבר איתם, הופכים אותם ליפים יותר ועוד מקבלים על כך תשלום. מה יכול להיות יותר טוב מזה?"

דיוויד בקהאם רצה פעם להיות מעצב שיער, מבחינת הבריטים, כמעט כל מה שקשור לבקהאם, (אולי חוץ מויקטוריה, אשתו) הוא קונצנזוס. אולי זה מסביר את החיבה היתרה שיש להם למקצוע עיצוב השיער.

 

בכל פעם שלקוחה חוזרת למספרה, זו בחירה מחדש

 

ברמה המדידה של אמון הציבור, סוכני הנדל"ן (או בעברית, המתווכים) זוכים ב-25%, בעוד שהפוליטיקאים זוכים רק ב-21%, תוצאה מחמיאה הרבה פחות. "גם לזה יש הסבר הגיוני", אומר אור חן, "כולנו צריכים לבחור. אנחנו בוחרים בפוליטיקאים פעם בארבע שנים, בעוד שהלקוחות שלנו בוחרות בנו, מעצבי השיער כל חודש מחדש. בכל פעם שלקוחה חוזרת למספרה, מבחינתי זו מחמאה: אני מבין שהיא סומכת עלי ונותנת בי אמון ועם זה באה תחושת האחריות להעניק לה את השירות הטוב ביותר שרק ניתן, בכדי להיבחר מחדש בביקור הבא שלה".

 

ייעוץ מקצועי בקליק

מספרת Heads באר שבע

שעות פעילות: ימי: א, ד, ה - 9:00 - 20:00 יום ב - 9:00 - 19:00 יום ג - 9:00 - 15:00 יום שישי : 9:00 - 15:00
טלפון: 072-2706375
מספרת Heads נס ציונה

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 8:30 - 19:00 יום שישי: 8:30 - 14:30 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773168
מספרת Heads ראשון לציון

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 9:30 - 20:00 יום שישי: 8:30 - 15:00 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773162