"המגמות העתידיות הן בעיקר סביב טכנולוגיות מתקדמות, כגון החלקות וסלסולים, תספורות במספריים חמות, וצבעים היפואלרגיים ללא אמוניה.
"כיום מעצב השיער הוא למעשה סוג של מלווה צמוד לאישה המודרנית, הוא מלווה אותה בהרגלי הצריכה שלה ובחיי היום יום. אם בעבר עיצוב שיער היה חדגוני והתרכז בשיער בלבד, אז הרי שהיום לכל אישה יש צורך להתאים את סגנון השיער שלה, לסגנון האישי והמיוחד לה. מעצב השיער חייב כיום להתייחס קודם כול לאופי האינדיבידואלי של הלקוחה ולאופי שיערה.
אם תרצו אפשר לומר שכיום מעצב שיער מקצועי למעשה מנהל את השיער עבור הלקוחה בהתאם לצרכיה."
"בהחלט, שינוי הדרישות של הלקוחה השתנו בהתאם להרגלי הצריכה והגברת המודעות לנושא הטיפוח והיופי, אולם אין ספק שישנו קשר ישיר לדינאמיקה ולחידושים של מעצבי השיער."
"החידוש העיקרי הוא בעצם הידע. ישנם כיום כלים מתוחכמים יחד עם טכנולוגיות חדישות אשר עוזרות לנו בעיצוב, טיפוח והבראת השיער. אבל את כל הטכנולוגיות הללו צריך ללמוד ולהכיר היטב על מנת להשתמש בהם בצורה נכונה ולקבל את התוצאה המרבית. חידוש עיקרי נוסף הוא בתפיסה הניהולית והשירותית של המספרה."
"אכן כך, כחלק משינוי כולל, הפכנו לרשת מספרות ארצית הנקראת Heads . המטרה שלנו ברשת Heads, היא להעניק ללקוחה חוויה כוללת ולהפוך את הביקור שלה במספרה ליותר מהנה. בנוסף לתת מענה מקצועי ומתקדם יחד עם מגוון שירותים הולם. החזון שלנו היה להפוך את חווית הביקור במספרה למפנקת יותר ואפקטיבית והדבר הוגשם באמצעות הליווי והמעקב אישי של מעצבי השיער גם לאחר הביקור, וזו גם הסיבה שהסלוגן הנבחר שלנו הוא: "Heads שומרי הראש שלך".
אני שמח לספר גם שמגוון השירותים במספרה התרחב והפך למתקדם ויעיל יותר. נוספו שירותים כגון שירותי קוסמטיקה ועיצוב ציפורניים בשיטות מתקדמות."
"בעיקר מההופעות וההדרכות בחו"ל אשר מלוות כמעט תמיד בביקורים בתערוכות מקצועיות בינלאומיות. ההופעות וההדרכות בחו"ל הן הפלטפורמה היצירתית שמובילה אותנו לפתח וליצור טרנדים חדשים שהרי ברור שאין מקום להתנסות על לקוחות."
"המגמות העתידיות הן בעיקר סביב טכנולוגיות מתקדמות, כגון החלקות וסלסולים, תספורות במספריים חמות וצבעים היפואלרגיים ללא אמוניה.
האופנה לעונה הבאה היא אופנה רב גונית, בעלת מוטיב רטרו של המראה של המאה ה- 20 בשילוב אופי אישי לשיער על סוגיו.